Ahad, 10 Julai 2016

Double team @ Angsana


Double team @ Angsana. Sejak aku masuk wad hari tu. Memang akan pecah dua. Satu team shopping. Satu team lepak. Dah sah sah team aku ler kan. Hahaha. Seronok team shopping hari ni. Sakan. Aku start ngan ngurut. Pastu lepak di Medan Selera. Team Shopping pun akan bergerak sama ke Medan Selera. Setel semua makan aku sambung lepak lagi. Kali ni ngan Fiqri la. Seronok pulak nengok keletah dia dok main kipas kipas tu. Pakai gigi tu yang tak tahan tu. Kekeke.

team B pun dah sampai lif

eh. bukan nak gi medan selera lagi ni nampaknya

kaannn...

lepak sambil makan tengahari

team bertukar tangan

yok main kipas kipas yok. kekeke

tak abis abis digigitnya. memang suka menggigit ni ini budak

sampai lam kereta haaa

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

0 komen: