Rabu, 6 Julai 2016

Aidilfitri 1437H : Our Memory


Aidilfitri 1437H : Our Memory. Selesai semua urusan di rumah, kami mula bergerak ke rumah nenek yang. Pak Busu bawak seguni derian khas untuk dimakan bersama. Layan. Rumah Pak Ngah comes next. Pastu ke rumah Mak Long. Selesai semua baru balik ke rumah. Aku tertidur jap. Krem paha dan rasa sengal kat tumit. Maybe a bit lama berdiri masa solat tadi. Iqa jadi leader keluar beraya ngan kebudaks. Sebelah petangnya pak ngah man sampai. Berborak panjang. Malam. Dah semua balik. Layan Mok Cun lah kami. Yok.

rumah nenek yang

bersama nenek yang

awal lagi tu nek nak kasi duit raya

sesi makan derian

buah halus halus. tapi isi... marbeles

yang menunggu lagi ramai dari yang mengopek

pantang bukak. licin

nak bukak dah la lagi lama

liat buah ni nak bukak

besttt!!!

makanan standard hari ni

layan nenek

cayang cucu ni

sesi bersambung lagi

iqi tak tengok keliling dah

iqi memang hantu derian

pantang bukak, dia la hulur tangan dulu

dah release sikit dah

ni batch last last

marbeles aahh

ehhh. banyak lagi la

rakan generasi pertama

mama kawan generasi ketiga

all of us

kat rumah nenek yang

rumah mak ngah

layan kuih

layan henpon

posing jangan tak posing

rumah mak long

ni keluarga pak ngah man

cam biasa


all of us

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

0 komen: