Edisi lama : English Fest 2013 Nusajaya Zone


Edisi lama : English Fest 2013 Nusajaya Zone. Program ni dijalankan pada 13 April yang lepas. Nampak nor banyak tul entry terlepas aku ni kan. Nak buat camner, sibuk bebenor. Ni pun aku baru dapat mood berblog semula, my style. Dah lama aku tak dapat mood sebegini. Dan ni la yang aku tertinggal, sepertimana masa aku tinggalkan fotopages dulu. La ni mood ni dah mai balik so... get ready you guys out there, pasal akan penuh dengan bebelan bebelan aku cam dulu balik. Yihaaaa....



pagi pagi lagi kami dah terpacak kat sekolah kebangsaan nusantara. cam tak kenai aku kan. better early than buang masa lam keter terkejar kejar. orang pun tak ramai lagi. aku parking bebetul kat depan bangunan pentadbiran sekolah.


actually sekolah ni dulu adalah sekolah angkat aku. sedih nengokkan cat sekolah ni yang dah luntur. ish ish ish. kena wat something supaya dapat cover cat baru yang lebih ceria.


sesambil tu layan gambo tiang 1bris berlatarbelakangkan matahari baru naik.. huahuahua...


team iqa akan masuk pertandingan choral speaking. meh meh meh amik gambo dulu meh


haaa.. baru la readykan... iqa pun patutnya pakai kasut itam jugak. tapi dia tak reti reti nak cakap ngan aku. pagi tu baru dia cakap. aiiiyoooo...


cikgu depa panggei dulu buat briefing. layan... yang best ada yang tengok belakang, tengok kiri, tengok kanan. ish ish ish


gi layan pendaftaran jap. hehehe... takkan tak kenai aku, si tukang sapu anda. semua sapu abis


ni la main tempat untuk pertandingan ni. ok ler. depa dok tengah ejas speka. ada masalah sikit, masa ni la.


apahei pulak tempek salotep biru pulak ni. bingai sungguh. rupanya nak bagi sama ngan semua. ada yang tak pakai nametag. apa pun bagi aku ni tindakan yang tak best, ish ish ish. dah jadi huduh...


dan lagi nak ngendap persembahan team lawan. gila cun sungguh rupa kebudak yang dok menghendap dari celah tiang ni. kalau aku bawak dslr mesti cool punya... ahahaha


havoc sat. rupanya teruih persembahan team iqa. patutnya dari tadi dah prepare. haru sungguh.


pakat pakat haru sat. ni yang kita tak mau sebelum persembahan sebenarnya. apa pun... do your best...


dah selesai persembahan. boleh la... tapi bagi aku not top 2 la kan...


semua dah pakat merayap cari makan lepas buat persembahan..


anis... potret... hehehe


masa penyampaian hadiah


aku dah kata... tak dapat top 2. dapat nombor 3... dari 3 team berlawan. jahat tak ayat aku nih...


nak amik gambo pun susah..


team yang menang memang dah jangka.


baru dapat amik... tu pun dari jauh ja... apa nak jadi ngan budak iqa nih...
n... layan la diaorang punya choral speaking...





Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam