Edisi lama : Perjumpaan Khas Guru Guru SJKC bersama TPM



Edisi lama : Perjumpaan Khas Guru Guru SJKC bersama TPM. Memang lama dah ni. Lama aku tak masukkan. Masa ni kaki aku sakit semula pasal dok menapak sana sini. Peristiwa ni berlangsung pada 16 April yang lepas. Guru guru dari sjkc seluruh Johor dan sedikit dari KL, Negeri Sembilan dan Melaka turut hadir ke majlis ini.




sibuk abam firdaus dok menyemak goodies bag dibelakang sana. yang lain pun turut sama sibuk. memastikan bila majlis mula nanti takde cacat cela.



panas weehh masa ni. aku meme dok sebelah kipas. awal awal lagi dah cari port baeekkkk!!!! punyo














ni ler buku program yang aku buat. just plain a5 depan belakang. muka depan abam firdaus yang buat, sama cam backdrop. dalam. aku ler. kasi setel.




Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied