DiGi Internet for All WWWOW Awards 2013

DiGi Internet for All WWWOW Awards 2013


DiGi Internet for All WWWOW Awards 2013 sudah kembali dengan 15 kategori dipertandingkan pada tahun ini. Tahun ini Nuffnang sendiri telah menaja untuk Blogger of The Year dan Fave Makan-Makan Expert dimana pemenang akan menerima tajaan penuh percutian 3 hari 2 malam ke Manila, Filifina bersama dengan Cheeserland (Top Local Blogger + Microblogger) dan BroDon'tLikeThatBro (DiGi WWWOW 2012 Blogger of the Year) untuk bertemu dengan Yugatech (Top Philippine Tech blog) dan DivinemLee (Top Philippine Blogger, Microblogger, Model & Actress)! Antara hadiah lain yang menarik adalah People's Choice Award di mana pemenang akan menerima percutian 3 hari 2 malam ke Oslo, Norway.


Macamana nak join? Senang ja. Tengok syarat berikut ya. Apa pun rujuk ke laman web Digi WWWOW Award.

  1. Terbuka pada semua rakyat Malaysia
  2. Penyertaan tak boleh ada unsur porno/politik/agama
  3. Penyertaan adalah original, sendiri punya ya. Kopipes tokleh

Cara penyertaannya mudah saja. Peserta kena sign in via Facebook Connect melalui web Digi WWWOW Award; dan menyertakan nombor I.C/Passport, dan nombor henpon yang sah. Seterusnya pilih kategori yang dikehendaki. Hantar gambar dan keterangan berkaitan. Sebarkan pada rengrakan yang lain supaya mereka dapat undi anda kelak. Penyertaan terbuka dari 18 Mei hingga 23 Jun 2013.

Tempoh pengundian pula akan dijalankan bermula 3 Jun hingga 23 Jun 2013. Pengguna hanya boleh mengundi sekali per kategori. Pengguna juga kena sign in melalui Facebook Connect, Twitter atau Google Plus untuk mengundi.

Senarai pendek pencalonan dan penghakiman akan bermula dari 24 Jun hingga 5 Julai 2013. Hadiah akan diberikan semasa Majlis Finale DiGi WWWOW Finale pada 6 Julai 2013. So, apa tunggu lagi. Calonkan diri anda untuk anugerah ini!!!

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Jelly Beans

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016