Latihan Dalam Perkhidmatan SMK Taman Nusajaya : Pembinaan Blog


Latihan Dalam Perkhidmatan SMK Taman Nusajaya : Pembinaan Blog. Dua hari cikgu cikgi SMK Taman Nusajaya berkampung. Berkampung belajo buat blog. Hmmm.. menarik gak kan. Boleh la. Layan blog mama pun nampak ok. Hahaha... maybe pasal aku pun masuk menyelit gak. Ahahaha... Camno aku ado gambo gambo nih. Pasal henpon mama memang aku taruk dropbox. Amik gambo, auto masuk lam akaun aku. Kira cam tak caqya bini ka? Tak la... mudah sikit. Setel masuk akaun terus aku delete dari phone. sama la cam henpon aku. kan senang. kalau tak asyik dok kata henpon penuh la, camno nak transfer la. ahahaha... read on...


ni hari first. muka ceria bersemangat tuh. balik merengek minta tolong. ahahaha

ha... kelas dah mula dah. yok

semangat tu memasing

dengo, buat

memasing kusyuk

ni team otai nih

memasing kusyuk membina.. sempat lagi nengok kamera yer kak

team ketua bidang. habih hari first

hari kedua dimulakan

dengan makan dulu yerkkk...

sambung balik

muka eksen sikit pasal aku dah ajo kat dia banyak semalam.. ahahaha

dah mula ya

siap bagi edaran tambahan tu

sapa nak tayang blog dia.. ahahaha

pakat sibuk menyetelkan blog memasing

camno ni kak

saya sedang sibuk menyiapkan nih

kami pun sama

ni sibuk buat blog ka sibuk tayang peace.. ahahaha


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016