Piala FA (Separuh akhir) : Perlawanan Pahang menentang Johor Darul Takzim tidak dapat diteruskan



Piala FA (Separuh akhir) : Perlawanan Pahang menentang Johor Darul Takzim tidak dapat diteruskan malam ini ekoran masalah lebihan penonton di Stadium Darul Makmur, Kuantan. Perlawanan ini tertangguh lebih sejam, dan apabila abam kucen ini masuk ke padang untuk.... ehem ehem.. habis punah perlawanan. Terus ditangguhkan. Ish ish ish.. Awat la abam kucen ni leh masuk padang la pulak. Kacau bilau jadinya.


Memula orang ramai tidak menghiraukan abam kucen ini. Apabila dia sudah mula mengorek tanah, barulah penyokong mula sedar nampaknya abam kucen yang kontrol ensem ini cuba menanam saka di sini.


Masa tu seluruh stadium bergegar dengan kemarahan penyokong kerana masing masing tak tahu abam kucen itu berada di pihak yang mana satu. Pakat bakar obor dan mula masuk ke padang untuk membelasah kucen terbabit. Masa ni abam kucen ensem tersebut telah berjaya meloloskan diri dan dipercayai menyorok di kalangan penonton...

Saksikanlah betapa semua orang tak puas hati kenapa abam kucen itu dapat masuk lalu melaksanakan tanggungjawabnya dengan baik sekali.



Terkini : Perlawanan separuh akhir kedua Piala FA Pahang menetang Johor Darul Takzim diadakan semula pada 1 Jun di Stadium Nasional Bukit Jalil. Pemilik kucing berhampiran, sila masukkan kucing-kucing anda ke tempat sepatutnya sebelum dan semasa perlawanan bermula. Ahahaha. Jangan jadikan kucing milik anda seperti abam kucen ensem ini.


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied