Perhimpunan Bulanan Bil.5/2017 Jabatan Pendidikan Negeri Johor


Perhimpunan Bulanan Bil.5/2017 Jabatan Pendidikan Negeri Johor. Pagi ni sepagi dalam dewan seminar. 4 dalam 1 program perhimpunan kali ni. Dalamnya perhimpunan ada sambutan hari pekerja. Dalamnya juga ada sambutan hari guru. Dalamnya juga ada majlis anugerah perkhidmatan cemerlang. Marbeles. Lain dari lain. Cara masuk. Cara emcee ditukar. Hehehe. Adha tak cakap apa apa pun. Terus kena tukar aje. Dari team cikgu, jadi team kebudak pra u katanya. Sebab hari guru. Hehehe. team pengarah masuk sebagai pilot bersama tppj, ks skpp sebagai pramugari. Memang kelas ler. Hehehe. Yang lain pun leh tahan komitmennya. Memacam stail pekerjaan boleh ditengok. Selepas ucapan aluan pengarah. Terus disambung dengan ikrar dan nyanyian lagu hari guru. Selesai aje terus anugerah perkhidmatan cemerlang didahului oleh tppj sebagai penerima. Disambung dengan anugerah pada warga SBP. Baru aku tau sebab ni lah majlis pertama anugerah perkhidmatan cemerlang yang aku ikut kot. Hahaha. First time aku ikut tu sepanjang aku kerja. Yang ni pun hampir aku tak ikut sebab aku sepatutnya kat bengkel verifikasi zon selatan. Ada sebab kot Tuhan kasi aku tokleh gi sebab nak kasi aku rasa kemeriahan majlis ni. Lastly 12 orang dipilih sebagai penerima best costume. Semua memang layak bagi aku. Cuma terkejut dengan adanya anugerah terakhir. Best qroup costume. Patut la team unit-unit SKPP datang secara berkumpulan bajunya. Pemenang... team kamilah peladang. Hehehe. Tahniah pada semua. Terbaeekkk!!!!

tetiba lampu ditutup. paparan kapal terbang mendarat

masuk bos bos dengan pakaian pilot dan pramugari

terbaeekkk!!!! sporting beb

emcee yang takeover dari emcee yang baru buka mulut cakap sepatah dua je


bacaan doa


kek ditolak masuk

bunga api dia yang tak tahan tu. paling best tolak masuk pastu tolak keluar sebab timing salah

dah padam awal bunga api tu

macam a bit ada kekeliruan kat sini tapi nice la aku sempat snap bab timbalan potong kek tu 

ucapan aluan ppj




bacaan ikrar diketuai oleh ppj sendiri beserta dengan semua ketua sektor. aku tak join sebab kalau aku sendiri boleh berada kat barisan tu of coz aku takde lam majlis ni malahan berada kat melaka pastinya

penerima anugerah cemerlang


6 best costume bagi wanita

6 best costume bagi lelaki



pemenang pertama bagi wanita ... majistret

pemenang bagi lelaki ... pemandu F1

best group costume ... team peladang

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam