Persediaan Perayaan Hari Guru Kebangsaan 2017


Persediaan Perayaan Hari Guru Kebangsaan 2017. Of coz. Gambar yang paling banyak terperam dalam dropbox aku adalah all the persediaan dan all the meeting. Kiranya. Memang aku dok tumpu bab ni aje sejak tiga bulan yang lepas. Hmmm. Memang patut la kaki aku out. Nasib baik dah setel semua perkara. K. Layan ajelah dulu ye foto foto meetims dan perbincangan kitaorang ni.

ni meetims pasal duit je. malas dah aku nak ingat

ni kes yang menyebabkan aku dah tak percaya lagi orang lain handle kamera aku. hahaha

meetims beso




perbincangan team at port kami

the promosi on kenderaan jabatan

brainstorming on wawancara di tv3


selfie lebih lak aku

at last bagi jugak orang lain amikkan. tapi orang yang boleh dipercayai. hahaha


---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied