Selamat Pengantin Baru encik Ayat


Selamat Pengantin Baru encik Ayat. Semoga berbahagia. Sebenarnya banyak juga benda yang tak sepatutnya jadi hari tu. Dari mula aku nak gerak ke sini. GPS dah buat hal. At last. Aku sempat pusing pusing Felda Taib Andak. Pasti ngikut brader bawak anjing siar ngan speed super duper tahap dewa nyer slow. Yang best. Jalan tu jalan dia yang punya. Haiyooo... Third attempt. Memang nekad. Tak sampai felda bukit besar, sampai tangkak terus la aku kan. Sib baik berjaya on the third attempt.

Frankly speaking. Aku ni bebetul lambat lam mengecam orang. Seriously. Padahal aku memang kenal sesangat pengantin perempuan ni. Ish ish ish. Sempat gi amik gambo kat pelamin. Sempat kena tegur ngan pengantin perempuan. Sempat photog offer nak amik gambo aku ngan pengantin perempuan. Seriously. Do you out of your mind mr photog? She's not even my relative for God's sake. Hahahaha. Sampai aku duduk balik. Makan makan. Gi borak borak ngan tukang cedok air. Borak borak ngan tukang buat putu piring. Sampai aku gi borak borak ngan encik ayat. Sampai aku gerak masuk ke kereta untuk teruskan perjalanan ke Tangkak. Sampai keluar dari Felda Bukit Besar... baru aku kenal sapa pengantin perempuan. Teruk teruk teruk! What are you thinking really.. Hahahaha... eh.. ni citer aku lemau ker citer encik ayat baru kahwin. Apa pun... tahniah encik ayat dan milla... perghh.. punya lama aku nak ngecam milla.

sorry pasal tak amik gambo encik ayat. nanti kata aku tak nak amik gambo dia pulak. pasal masa aku jumpa dia. attire tak berapa sesuai untuk digandingkan ngan pengantin pompuan ni
 
sempat borak tu

hehehe





Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam