Jenjalan Cari Makan : Laksa Warung Mak Ram


Jenjalan Cari Makan : Laksa Warung Mak Ram. Ni ler kerja si Mus ni. Abis aku punya puasa hari ni. Dia bawak pisang goreng dan laksa dari warung Mak Ram. Rumusan aku bagi laksa. Bagi aku yang dari kecik hantu laksa : Boleh la. Tapi biasa biasa aje. Pisang dia memang marbeles. Apa pun. TQVM Mus. Tak pepasal aku hirup kuah laksa yang aku dok terliur secara tetiba petang semalam.







---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam