EKSA JPN Johor : Ayuh Team C Zon 7!


EKSA JPN Johor : Ayuh Team C Zon 7! Dengan ini aku letak nama kuda belang cam lam iklan merdeka tu. Walau kami sikit. Tapi slow slow sampai jaya. Hehehe. Ketua Team adalah en Mustakim. Dia agih sampai 3 tempat kami kena kerjakan. Alhamdulillah. Semua beres. Clear. Cuma bab Sudut EKSA tak sempat nak tampal semula sebab kami nak pakai tac ke apa ntah nama dia tu untuk tampal semula. Aku pakai pun masa praktikal dulu je. Hahaha. Memula kami belasah sudut paling depan. Yang ada poster besar kami tu la. Siap kidnap ustaz azman punya shredder. Telefon minta izin ye. Sapa suruh dia tayang masa aku bagi taklimat hari tu kan. Aku setel lemari tu. Mus ngan Wani setel sental dinding. Tukang shredder besar semestinya aku la. At last. Dapat tiga guni kertas dah shredd. Tu cerita data analisa ja tu. Dari tahun 2010 pun ada tau. Setel bab tu kami belasah makmal komputer dan bilik kebal pulak. Yang ni a bit simple. Cuma banyak tukar tukar lokasi simpan barang bergerak aje. Last sekali baru kami tengok ruang legar utama. Ala. Yang depan bilik kami kami tu la. Habih rombak beb. Puas hati. Sampai terpaksa aku kensel jumpa ngan pembekal. Tapi. Aku usaha jugak untuk jumpa dia. Dia kali asyik miss. Aku sampai Tampoi dia dah sampai Kota Iskandar. Aku sampai Kota Iskandar dia sampai Pasir Gudang. Aiyooo. Tapi. Lepas keluar bank rasa ringan beb. Tenang. Paling best apa tau. Gambo aku time selpie je ada. Time keje langsung tak de. Hahaha. TQ KS belanja nasi ayam. Aku memang noti sikit ye.

Team kuda belang dah ready!

























































  


 
 


























---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam