First set of picas on my SJ4000 testover


First set of picas on my SJ4000 testover. Semalam baru aku ada mood nak ngetest. Snap snap snap. Malam baru transfer. Pagi ni baru hapdet. Tersimpan jam aku nyer galaxy camera. Sebab. Aku dah lama main ultra wide dedulu. Pas jual aku nyer cam. Dah main normal lens ja. So. Bila dapat balik ultra wide, dia macam jadi gian lama berulang semula la. Snap sana. Snap sini. Quite ok camera dia. Of coz la tok leh lawan dslr. What do you expect from an action cam kan. Low light pun biasa biasa ajer la. Apa. Tapi bab 170degree tu memang mengembalikan nostalgia lama aku ler. Ekekeke. Abis kebudak sektor jadi bahan snappan aku pagi tu. Hehehehe. Tunggu hasil gi putrajaya pulak. Enjoice!!!

pepagi ngetest. aku taruk terus 16gb nyer card lam tu

kat sini abis la

the panorama

yayosss!!!

makin ngader ler gamaknyer aku


lepak layan bahan yang nak dibentang kat pusat petang ni

ekekeke... kebudaks ni pun kene gak

my workplace

selpi... tergarang ngejas muke gamaknya nih

sonyum lebih lak adik pow nih





bincang pasal dashboard sikit jap


and leave the rest to the pro


bincang pasal sistem sistem kecik balik






love this camera... 170 degree



snap sebelum naik kenderaan

bro hisham... memang on time!



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam