Berakhir sudah kontroversi GDEXku


Berakhir sudah kontroversi GDEXku. Alhamdulillah. Petang ni selesai juga akhirnya kontroversi bungkusan aku. Tu pun. dari 15 sampai 20 jugak. Kesnya. Bungkusan keluar 3 hari berturut-turut. Tapi. Tak pernah sampai ke tangan aku. Masuk hari ketiga. Bukan saja GDEX yang aku serang. Ngan Lazada. Ngan KPDNKK. Semua aku buat aduan dan follow through. At last. Semalam. Semua bagi respon dan pagi ni GDEX JB sendiri dah maklum akan pastikan hari ni jugak aku pasti dapat bungkusan aku. Alhamdulillah. Selesai semua. Hmmm... nak amik gambo lam ayor pun susah. Hish..

balik rumah ada dua benda. satu bungkusan. satu surat. tapi aku lebih tertarik dengan surat ni.

kpdnkk memang pantas. boleh tahan.


gdex punya tracking. sampai ke la aku tak nampak update. sib baik aku dah dapat barang aku. tq untuk semua pengurusan tertinggi gdex, lazada dan kpdnkk yang sanggup layan aku sehingga selesai kes ini. TQVM! Jasa anda dikenang


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP