Selamat Tinggal SPMICT


Selamat Tinggal SPMICT. Hari ni aku pakai baju EKSA. Lama tak pakai. Bukan aku sahaja tapi kesemua staf SPMICT. Hari last kami bersama as SPMICT. Selepas ni akan dikenali sebagai SPM sahaja. Target hari ni SPMICT Blok A harus dikosongkan untuk memberi laluan kepada sektor lain. Kami berempat sahaja yang ada di Blok A actually. Kami semua dah bertukar portfolio dan akan bergerak ke tempat lain. Team teknikal memang dah berada di Blok B yang akan beroperasi sepenuhnya untuk SPM. Tugas mesti diclearkan secepat mungkin bagi memastikan proses mengemaskini Blok B dan peralatan ICT untuk lain-lain sektor dapat diuruskan segera selepas itu. Alhamdulillah. Jam 10 pagi kami dah kosongkan lokasi kami di Blok A. Sempat berposing bersama barangan akhir yang dipindahkan. Tinggallah nostalgia di sini. Dari 2012 aku dok kat bilik ni. Macam baru masuk semalam aje kan. Tengah hari kami semua dah beroperasi penuh kat blok B. Amik iqa di STF waktu lunch dan duduk jap sementara di sini macam biasa sebelum balik. Sempat la dia siapkan kerja dia sambil nunggu aku. Singgah jap bilik baru aku sebelum balik. Sampai rumah kebetulan barang shopee sampai. Terus lepak jap layan testing speaker mama. Pantang tul aku bila dapat gadget cenggini, harus tekun sampai lupa dunia.

kengkonon nak amik gambo full attire, sekali masa snap... kakaka

clear

clear

selamat tinggal SPMICT

last barang


yok kita


amik iqa masa lunch

alamak

terus hanyut

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#Fujifilm ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam