Back on track

Back on track

Back on track. Last aku nulis adalah pada hari sabtu. Gambo pun dah bersawang lam dropbox aku. Tak boleh nak fokus. Pelik jugak. Jarang-jarang jadi gini. Maybe banyak sangat perkara bermain lam kepala, nak kena buat, akan buat, dan ntah apa kemende lagi. Nak kata layan bola. Malam JDT main tu pun aku bantai tido je pun. Bangun ingatkan dah siang. Henpon dok berbunyi aje. Pakat tanya status cuti ke idak. Hehehe. Nak kata design. Maybe ada a little bit. Dan semalam dah setel dah pun. Hari ni leh ler main main guna design bangunan vektor tu. Aku main letak dulu yer. Tengah dok cari konsep. ISO. Haaa.. Yang ni paling banyak mengganggu fikiran pun. Tadi pun dah setel beberapa perkara yang jadi isu bagi aku. Jumpa terus tokei. Hmmm... rasanya semua dah clear kot. Tinggal nak gi perayaan hari guru negeri je esok. Lusa. Dah pra audit. Hope for the best!

Back on track
jumpa tokei nak setel perkara yang berbuku kat kepala. clear out. sedar sedar dah jam 4.30 petang. hehehe. memang all out sungguh

Back on track
makan tengahari. keoy teow hong kong. pelik pulak aku rasa. masalah utama aku adalah aku suka ngetest menu yang jarang aku jumpa. hahaha. dah terendam lama baru aku leh abiskan

Back on track
design main main. lepas ni dah boleh fully vector la design. hehehe. tengah dok cari konsep. tapi... ngeri jugak design aku ni. banyak jugak aku jumpa design main-main aku ni digunapakai kat alam maya nih.

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam