Time to release some stress

Time to release some stress

Time to release some stress. Hahaha. Hari ni aku cuti. Terlebih sangat semalam. Yang paling beri efek teruk adalah panjat tangga 5 tingkat. Ish ish ish. Gatai jugak panjat pasal aku blank tak tau nak buat apa kalau setakat dok kat library tanpa laptop aku tu. Maka panjat la tangga tu dengan gembira. Dan seharianlah aku genbira melunjurkan kaki aku atas kerusi sambil buat kerja. Balik tahan sakit. Semalaman aku tokleh tido. Sama macam kes aku kena kat Sabah. Sendiri cari pasal sapa suruh. Dah merana badan nahan sakit.

So. Hari ni aku cuti. Mulanya aku nak lepak ja kat rumah. Sambil sambil nak release stress pada kaki. Tapi dah terjanji ngan mama pulak nak kena gi spital buat checkup. Siap warning jangan tipu aaa... hehehe. Maka. 8.15pagi lepak la aku kat klinik GP nunggu giliran. Sambil nunggu, sambil layan suasana kat sini. Kiranya. Aku ni masih bernasib baik. Ramai lagi yang lebih teruk pada aku. Jalan macam aku. Bukan sorang dua pagi ni. Dedua belah lagi. Tapi still boleh dia maintain. Salute sis!

Giliran aku. 11.30 pagi. Jumpa doktor. Awak overused lagi eh kaki ni. Awak gi mana semalam. Tak banyak doc. Jenjalan gi skudai. jenjalan naik tangga 5 tingkat. bla bla bla. OK setel. Yang penting janji ditepati kan. Dapat ubat sapu dan kali ni dia suggest aku makan jugak ubat. Saja tanya farmasist, ok dak kalau saya tak makan. OK jer. Tapi sendiri tanggung la rasa sakit tu. Hehehe.

Hai la. Lagi seminggu aku nak nunggu sesi fisioterapi nih. Dah dua kali aku ngulang ke klinik dalam tempoh ni. Ish ish ish.

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied