Meronda hospital


Meronda hospital. Hari ni dah bertambah baik. Cuma. A bit lenguh lepas berjalan. Actually, kaki aku masih tak boleh lurus penuh. Tapi pasal sakit tu dah tak terasa, cuma terasa bila termiss pijak ke apa atau gelojoh berjalan. So. Pagi ni kita kasi setel semua dokumen untuk claim insuran. Bila tak gi hospital panel memang renyah sikit kerja dia, semua kita kena setel sendiri. Tunggu nak post aje ni. Hari ni banyak aku mencabar diri ini untuk bergerak tanpa tongkat sokongan. Cuma memang tak angkat barang la kan. Petang. Tunggu mama balik untuk ke hospital. Cuma. Aku akan bawak sendiri. Nak tengok camna rasa kan. Kalau dekat cenggini pun tak lepas, mana mungkin nak bawak sampai ke JB. Alhamdulillah. Ngam. Dapat park kat depan gitu. Lenguh sikit dok pedo tekan minyak dan brek. Sampai. Jumpa doktor. Memang tinggal aku sorang aje seperti yang telah dirancang. Datang jam 3 ke atas memang orang dah kurang kat sini. Setel. Lepas ni dah boleh mula ubat baharu. Jangan lupa terapi ais. Tanya juga pasal bekam. Doktor nasihatkan untuk cuba derma darah terus. Lebih bermanfaat. Balik. Singgah Mydin jap. Aku tunggu luar je. Biar mama yang urus beli barang. Singgah J&T untuk hantar dokumen ke Cuepacscare. Tak lupa singgah Tajri tapau makan malam. Layan. Sambil sambil nulis, aku buat terapi ais dan buat video call dengan abah. Harap dapat keluar esok. Esok harijadi mak. Call mak sekali. Kebetulan adik pun balik dari Bangi. Semoga dipermudah semua urusan keluargaku di kampung. InsyaAllah.
setel. tinggal nak hantar aje ni

try jap equipment. masuk lam kereta terus aku buang letak tepi. sampai balik aku dah tak pakai

ngeh ngeh ngeh

mama dok tepi aje yer

mama tu risau aje kan

sempat gitu kan

wide angle

udah sampai

yok masuk

lepak jap

sambil sambil minum guava watermelon la pulak

dah selesai. yok pulang

more

singgah sini

nyambil

aku lepak sini aje ler


sempat aku nyopping online tongkat kerusi dan krim sapu

matlamat kedua. kiriman dokumen

k. jangan lupa tapau ya

apa yang best aaa

sesambil



aku amik mee kungfu... wachhhaaaa!

ayam goreng singgit

mee goreng mamak

call abah. alhamdulillah. dah makin ok

call adik dan mak. HB mak esok


--- 
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#Fujifilm ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam