Jenjalan Cari Makan : Al Mizan Satay House, Bandar Baru UDA


Jenjalan Cari Makan : Al Mizan Satay House, Bandar Baru UDA. Petang ni meronda jap ke Plaza Angsana. Ada benda nak dicari untuk persediaan mock interview iqa nanti. Aku lepak depan pintu masuk park atas aje. Dengar la hiburan dari karaoke kat belakang aku tu. Alang-alang aku bawak sekali jam casio lama aku tu. Ganti bateri. Ingatkan nak bagi kat iqi pakai. Cumanya. Lupa pulak nak pesan kat mama untuk buang dua mata pada tali jam tu. Len kali la. Sedo sedo dekat dua jam jugak aku lepak kat depan ni nahan telinga. Selesai kat sini kami gerak ke Al Mizan Satay House. Sesekali kan. Aku amik nasi goreng al mizan. Banyak tul portion dia. Nasi goreng. Telur. Ayam masak merah. Sate dua cucuk. Mama pulak amik Mee hot plate. Penuh sarat dengan seafood. Ada telur juga. Siap tambah lagi tiga cucuk sate dan satu ketupat sebab mama kata dia boleh abiskan. Air amik biasa biasa aje. Pergghhhh. Penuh perut petang ni. Alhamdulillah. Memang dedua portion banyak. Memang puas hati.
pintu masuk parking aras 5. dan aku lepak sini aje

setel mama tukar bateri

tanda tanda dah berusia dedua jam ni. dedua lebih 10 tahun dah ni

setel kat angsana

lokasi seterusnya



sesi milih makanan


nyambil nyambil

wefie sekali



laju tul dah siap


mama nyer


aku nyer

yok

sate datang kendian

jom balik

singgah jap

--- 
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#Fujifilm ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam