First day at work


First day at work. Lama kan cuti. Tadi masa check attendence sheet pun rupanya bulan ogos ni aku kerja 7 hari ja. Yang lain semua MC. Masak. Semalam pun aku memang tak nak sebarang sambungan. Tu sebab aku kena test jugak bawak ke hospital. So hari ni jadi hari pertama kerja aku. Memang bawak dedua tongkat sebagai support. Sedap sikit jalan. Tangan la penat sikit. So. Semuanya berjalan dengan baik hari ni. Pejabat pun dah berubah banyak. Genap setahun kami duduk kat opis ni. Nak la ada perubahan sikit katanya. Aku? Banyak duduk lam bilik aje. Keluar pun bertongkat. Lepas makan ubat masa lunch tu seriously aku terlelap jugak. Lentok abis. Sedo sedo sakit jugak tengkok. Mana la tau aku leh terlentok baik punya. Balik pun OK. Si Naqiu sambut aku balik. Alhamdulillah. Half day dah lepas. Kita tunggu pulak full day Ahad ni. Aku nak try jalan tanpa tongkat pulak. Boleh?
hari ni aku ambik alih semula tugas ngantor kebudaks

cam biasa mesti la ada wide

lama tak singgah tapau ration

kak yah pun tegur aku pasal lama tak nampak

sempat wefie beb

wahhh dah ubah abis ni

dah ada lokasi bergambar lepas ni

aku pun nak snap jugak la

aku lepak je kat meja sepanjang hari. hari ni menumpu balik pada data sehenti. kebetulan usop pun datang nak tanya khabar masa aku ngetest sjcam aku ni

pulang

sempat snap gitu

naqiu ensem. adakah anda terlibat dalam kehilangan semua adik adik anda

--- 
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#Fujifilm ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam