Yok Jenjalan : Pasar Selasa, Pekan Nenas


Yok Jenjalan : Pasar Selasa, Pekan Nenas. Hari ni hari Selasa. Kalau aku cuti, mesti gi sini. Kalau gi sini mesti cuti. Kekeke. Agenda wajib adalah sarap dulu kat Warung Anjung Masjid, tu la nama yang aku dapat bila aku tanya ngan pekerja situ. Tak kisah la. Janji inaz dapat makan lempeng cicah asam pedas dia, nenek dapat makan burasak, iqi dapat makan mee goreng. Selesai situ. Sesambil dok borak ngan geng ulu pulai. Nak gi kampung sawah beli lembu korban. Paling rendah sekarang RM4500. Makin dekat makin tinggi. Tu la dunia la ni. Apa nak kata kan. Terus aku gi lepak wakaf dengan kebudaks. Deme pakat dok layan MP4 la cam biasa. Siap bawak bantal kot. Tunggu aje la mama ngan nenek shopping sambil lepak kat sini. Enjoy sikit. Takde la panas berpeluh dalam pasar selasa tu. Setel semua kami sambung lepak lam kereta pulak. Sambung air cond pulak. Mama sampai kita terus balik la. Sempat singgah gerai buah. Layan jangan tak layan. Harga leh tahan. Bukan musim. Sori ekk.. takde gambo dalam pasar ye. Tak kuasa aku nak jalan.

photoshoot mesjid jap



singgah sarap dulu


adik inaz punya. kebetulan lempeng baru habis. terpaksa dia amik nasi himpit

mee iqi



lempeng dah sampai. terus amik


aku nyer


we all

sesi lepak bermula



singgah sat

kopek



layan aje


---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam