Layan Fiqri di pagi hari


Layan Fiqri di pagi hari. Ni cerita semalam. Bukan hari ni. Bangun ja si Fiqri pun turut sama bangun. Tetiba ja rasa sakit kat kaki. Telahan aku tepat nampaknya. Aku masih tak cukup rehat. Patutnya aku amik cuti hari Ahad tu, tapi... aku gi layan lagi kerja. Aku gi perhimpunan, aku gi jamuan raya. Akibatnya sendiri tanggung. Telan ubat sebijik. Dan terus pergi kerja jugak. Hari ni. Rasanya semua tahu kot akibatnya. Bengkak. Layan ajer ler si comel ni sambil nahan sakit. Sahih la aku kena makan 3 serangkai balik.

kononnya nak berpuasa, tetiba termakan ni la pulak. si iqa ni boleh pulak letak belen semalam kat tempat biasa aku.

si comel ngan hanger

pun jadi







Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam