One full day

One full day

One full day. Actually, semalam seharian aku seret kaki. At last terpaksa amik ubat juga sebelum keadaan bertambah teruk. Ingat kata doktor, jangan teragak-agak kalau sintom dah ada. Pelik juga kan. Tapi bila aku imbau apa yang aku buat pada khamis itu hari, aku rasa aku ada jawapan dia. 3 program aku sibuk ke sana ke sini. Mana taknya. Pagi tu aku gerak ke JPN. Asalnya aku gabung semua yang terlibat kat PKG Gelang Patah. At last aku ubah yang aku nyer ke JPN supaya dapat menyantuni semua. Paginya lepak jap ngan team Kulai. Buat full setting wireless beb. Dari sound system sampai ke paparan, semua wireless. Mantop beb. Tapi, kalau untuk program beso nak tak nak kena buat wired juga supaya lebih stabil. Maybe ni pembuka untuk total wireless. Selesai kat atas aku gerak ke bengkel. Buat PLC dengan team SPMICT dan SPM. Bersemuka dan intermediate course. Cantik. Setel untuk team ni terus gerak balik ke PKG Gelang Patah. Lepas lunch juga baru dapat sampai sini. Hujan turun lebat. Pecah kepala kat sini. Sian Hairil. Dua hari berterusan ngadap draf. Hari Ahad due. Harap yang terbaeekkk!!!!
One full day
suasana pagi

One full day
pandangan luar jendela aku

One full day
aku nyer setting kalau ada meeting dengan kpm. full house

One full day
setel setting wireless. sekeping pun aku tak amik gambo setting kitaorang

One full day
dah sampai ke program ketiga

One full day
team pecah kepala

One full day
k. setel. yok pulang. tu pun sib baik GB datang. kalau tak harus sampai ke malam kami kat sini

--- 
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#Fujifilm ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam