Preparation Checkup


Preparation Checkup. Petang ni aku ke Berjaya. Nak semak finale preparation sebelum majlis bermula malam esok. Esok pastinya  akan ada sepetang lagi kat sini untuk full rehearsal sebelum majlis bermula sebelah malamnya. Terima kasih banyak pada Boy yang tekun melayan kehendak aku satu demi satu. Sian dia. Banyak tul cengkadak aku ni. Bila team SPI sampai kita buat arrangement untuk tugasan diaorang pulak. Sampai ke sudah aku tak jumpa en Hamzah, sales kat sini. Tengok esok macam mana kan. Hope for the best!

the ballroom

team banquet sedang sibuk menyusun 

dari belakang ke depan aku meronda

laluan utama

ruang legar utama

pandangan ke ballroom

sempat meninjau ke luar beb

dari pintu masuk utama

pemasangan banner

boy dok nengok orang dia

kann

banner

sempat gitu kan

k. dah mula nampak

hampir selesai

hmmm.. nak tengok suasana ada lampu

dah pasang lampu

hmmm... kamera aku cam biasa la

k. nampak cool

dari belakang

dari luar

meninjau laluan malam esok

ni la laluan dia nanti

cam tak kena pulak photobooth kat situ kan

sempat gitu kan

dan lagi

aku nak minta tukar photobooth sini

proses pemindahan

nampak ok sikit

tak ganggu laluan kan oleh pemwefie tegar nanti

overall

nampak cun sikit

nengok pentas dari different angle

the whole setting

dari belakang

dari luar

end of the day

perbincangan team spi

sambil nengok lokasi

bersama boy dan team spi

banner majlis esok. aku tolong oter je ye

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam