Limau Bali tambun

Sekali masa nak kuar dari hotel, aku nyer gear auto bengong... Sib baik ada dua gear. Tawakkal jer tolak gear manual keluar dari hotel. Gps pun main tekan jer. Sekali ditakdirkan aku leh sampai gerai ni. Terbaeekkk!!!! Lam kepala aku dah kosong dah pun. Janji sampai rumah jer.

So, terus beli. Tokei dia mualaf. Baik. Banyak berkomunikasi. Hantar sampai keter. Limau dia pun ok. Terbaeekkk!!!!

Ps : aku start keter balik, gear auto aku dah ok semula. Dapat berfungsi. Weird. Tadi langsung jam! Memang aku mushkil abis nih...










Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam