Khamis, 15 November 2012

Super Cowboy shopping getaway

Petang ni kuar ke super cowboy, kulai. Ni first time sampai sini. Teraba jugak mencari. Tak berapa nak clear sangat signboard dia kalau dari JB. Pasal dia terletak lam kulai centre point. Kulai inn lebih dominan kalau kita datang dari jb. Nak kata murah tu, agak boleh la kan. Lebih kurang sama cam air hitam gak la. Cuma lebih dekat banding ngan air hitam. Semua ada kat sini. Leh tahan la menyopping untuk kenduri minggu depannya nanti.

dah jumpa... yeayyy

jom masuk jom

ada lif kat dalam, tapi lama tul nak nunggu.. plus 2 troli jer lepas masuk

pilih goodies bag

rambang mata kauuu

bunga manggar pilih semua kaler yang ada, yang dah siap kat lidi la

tempat telur

ada lagi tak yang terlepas...

penuh troli haaa

bunga la pulak

hambik apa yang ada

signboard pintu masuk belakang

lepak nunggukan atuk membayo

atuk membayo

ngepau makcik baru

cool bear la pulek

eskrem sampai comot

antara deretan kedai yang ada kat sini

tengok emas ??? no no no

nak makan kat sini ker.. tak kot


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


0 komen: