Logo baru QClick!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Macam yang korang tahu, minggu lepas aku dah buat team photog untuk anak-anak aku.. both dabel Q dan sorang lagi Q yang akan besar tak lama lagi.. Nama pun pasai penuh ngan Q jer, terus bagi QClick!.. Hari ni aku cam rasa nak wat satu logo sempoi jer untuk bebudak ni.. So nanti gambo-gambo diaorang ambik ni aku watermark ngan logo ni jer.. Terimalah.. logo QClick!.. Semoga mereka akan dapat mewarnai lagi dunia fotografi ni di masa depan dengan lebih cemerlang dari aku..








Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

aiDieNa berkata…
Wahhh.. siap logo bagai. tingin nak tgk biler dah diwatermark-kan gambar dengan logo nieh..

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam