Clash of the titans - pre movie review

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarClash of the titans.. Perghhh.. Aku tertengok lak the making kat tv3 tadi. Nice. Memang nampak menarik betul. Citer ni sebenarnya dah pernah dibuat dedulu. Tahun 1981. Kisah yang sama. Tapi mana leh celen ngan versi 2010 nih. Tengok tadi pun dah terlopong aku ngan efek cerita dia. Kalau jalan cerita memang tak yah cari jejauh. Sama jer ngan versi asal dia.

Kisah pasal sorang budak, Perseus; sorang demi-god yang perlu melalui pelbagai ujian dalam mematangkan dirinya .. Perasan ayat demi-god nih. Tahun ni saja, ni dah kali kedua ayat demi-god tu kuar. Kat mana lagi satu.. Yaaasss.. Percy Jackson and the lightning thief.. So, korang boleh agak la kan.. Semua watak yang sama akan kuar, medusa, segala nenek moyang hades, zeus.. Tapi kalau ikut mitologi yang ni, perseus anak kepada zeus. Dan akhirnya dia mesti menewaskan kraken.

Ni poster versi asal dia.. Kalau versi asal, yang hanya pakai stop-motion animation pun aku dah suka gila; apa lagi dengan yang ni.. Tu yang agak ternganga nengokkan tadi. Pergghhh superb.. Cuma tak puas hati pasal apa pegasus leh warna hitam lak ni.. Apa-apa pun.. citer ni dah tersenarai lam senarai must see aku.. Nak tengok ada adromeda tak lam citer ni..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

ps : aku suka percy jackson pasal dia berjaya memodenkan watak-watak mitologi greek.. Uma Thurman jadik medusa tu.. harap-harap citer ni dapat memenuhi citarasa aku, efek memang aku dah akui, jalan citer jer tinggal..








Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Unknown berkata…
lepat pun harap2 bestlah cite ni..takut jadi tak best...trailer jer gempak..bila tengok...ala boring giler..he..he..

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP