SK Sayong Pinang : Lawatan Kunjung Bantu


SK Sayong Pinang : Lawatan Kunjung Bantu. Lama kan tak nulis. Dalam dropbox ada lagi 600++ foto dari cuti raya cina hanging. Hahaha. K. Masuk pasal lawatan ni dulu. Lawatan ni dibuat selepas kami buat pengumpulan data sehari sebelum. Masa duduk semak sama dengan SIP dapat nampak beberapa yang kami perlukan kepastian. Dah jadi lawatan serampang dua matalah kiranya. Satunya untuk tengok inisiatif sekolah dalam kemenjadian murid dan yang keduanya untuk tengok data berdasarkan dokumen rasmi dan lawatan tapak. Maka. Sampailah kami kat sini pada 4 Februari yang lepas.

Kami disambut oleh En. Azmi, Guru Besar sendiri. Actually ada acara sukan so, ramai guru yang tiada di sekolah dan pakaian rasmi hari ni ofcoz la pakaian sukan. Kami meronda dulu sekeliling sekolah. Tengok infra. Pendedahan pada Mus juga ni. Nampak juga la inisiatif sekolah untuk murid seperti kit penjagaan diri dan bangku untuk murid duduk semasa perhimpunan. Paling menarik adalah ruangan haiwan kesayangan kat hujung sekolah, laluan pulang murid. Tenang weh layan arnab-arnab ni.

Selesai urusan data kami sambung pula dengan kemenjadian prasekolah. Hebat. Banyak yang kami bincangkan terutama persediaan sekolah untuk pameran kelak. Dapat kejutan jap masa ke kantin. Chicken Chop. Perghhh! Lain daripada yang lain. On the way back sempat singgah Kempas ziarah pegawai kami. Leh tahan hari ni.

the school


bersama tuan guru besar




alat penjagaan diri dan bangku duduk perhimpunan

port ketenangan


selesai urusan data

yok ke prasekolah




jumpa gajah kecik

we all

pergghhhh



inas lagi

terasa cam kat SP jaman dedulu la pulak

singgah jap

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#Fujifilm ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam