Lesen Memandu Baru Malaysia


Lesen Memandu Baru Malaysia. Akhirnya. Aku dah dapat yang baru. Tu pun pasal yang lama dah mati. Terlajak laris pulak tu. Kalau tak sibuk sibuk tukar dompet, mau terlajak laris lagi setahun tu. So, cam biasa, tukar kat pejabat pos saja. Dah ada mesin dia kat pejabat pos pun. Setahun RM30 + RM2 komisen untuk pejabat pos. Langsung buat dua tahun. Pastu lupa lagi cam yang lepas. Tak tahu ler.. Hehehe...


angka giliran aku. tapi nak nunggu punya la lama. Pergghhhh... tu pun dekat sejam jugak aku nunggu tu

bersama geng geng nunggu luar. mulanya aku pelik apasal pakat dok kat luar. sekali dah masuk baru tau. packed cam sardin beb. baik dok luar jengah jengah ja nombor dah sampai ke belum.

ni ler lesen baru aku. next pasni.. ic la pulak. ntah bila nak buat. nak cari masa tu yang susah tu.

yang ni leh masuk arkib dah. hehehe.. lengkapkan koleksi


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam