Minggu 3 April semakin mengganas

Klik untuk gambar yang lebih besar
Starting point dengan pidato SM..
Kalau baca tajuk memang hebat. Tapi apa yang mengganas? AF9? Makin merudum ada la. Sib baik berjaya dikeluarkan bebudak yang memang tak menyerlah pun. Kalau ikutkan, satu akademi boleh kita bako je.. Kebetulan sama la pulak minggu 3 tu.. Sebenarnya aktiviti aku ni yang makin pack. Tiap-tiap hari dah mula merayap.

Mula-mula minggu lagi dah sibuk. Ni la bendernya. Tapi ni bukan yang main eventnya untuk hari senin tu. Apa pun layan ajer la event pidato bebudak sekolah menengah daerah Johor Bahru ni. Tengok semua picas di sini.

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni baru main event untuk hari senin tu, majlis perasmian pembukaan kejohanan padang dan balapan mssj di stadium larkin oleh Tunku Temenggong. Memang happenning. Nak tengok lebih picas klik sini.

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hari selasa pulak ada pertandingan forum remaja sekolah menengah peringkat daerah. Dan banyak preparation kena buat untuk meeting fokus esok harinya. Pergi jap sekolah tasek utara 2. Sempat kasi nama gdm untuk kursus tot kat btpn. Nak tengok picas klik sini.

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Balik ja sebelah petang tu, amik iqa; bawak ke pasar malam. Cam biasa, singgah kedai buku. Leh la pulak jumpa buku ni. Biasa la bila dah tak laku, dia akan turunkan harga. Ni kalau dah satu set RM3.60; aku rembat ja. Biasa la. Dah biasa beli buku buku lama cenggini kat Chowrasta. Teringat balik time mamak tu offer aku satu set komik, lam 10 buku cenggini lam RM30. Masalah aku masa tu kad atm aku rosak, duit yang ada nak pakai untuk tambang teksi ke lapangan terbang ja.. ampess tul..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sambung pulak ngan mesyuarat fokus pada hari rabunya, kat pkg bandar pontian. Punya la lama tunggu, pintu berkunci kan. Rupanya pintu yang ditunggu tu pintu belakang daa.. mender daa.. tensen tensen. Yang paling hangat perbincangan pasal pendidikan khas la apa lagi.. Pastu ada buat sikit majlis untuk Hisyammudin yang dah jadi pppd pembangunan. Klik sini untuk nengokkan picas hari tu.

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hari khamis bermula ngan satu taklimat kat sk taman suria. Tapi sekeping picas pun aku tak snap. Memang kebetulan yang memang aku tak sangka. Habis slot aku, terus aku pantau GDM kat sini. Terang apa yang patut ada and tentang tugas dia. Cam aku kata, sekeping gambo pun aku tak ambik. Sebelah petangnya bermula la upacara penutup MSSJ. Boleh la. Yang tak best JB dapat nombor dua lagi.. Cisss... Klik sini untuk picas..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hari jemaat dah jadi a bit cacamarba for me. Ada bengkel pemurnian video kat pkg gelang patah dan lawatan kerja. Sib baik tempat sama. So, gi jengah jap kat pkg tengok progress diaorang.. sebelah petangnya dok lagi bersama pengarah untuk nengok video yang dihasilkan. Not bad la. Cuma kena brush up sikit lagi..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lam pada tu terkejar kejar jugak aku untuk ke lawatan kerja dari timbalan pengarah bahagian teknik vokasional. Dua sekolah telah tercalon untuk naik taraf jadi SMV. So, printout maklumat sekolah and submit jugak ke BTV. Join the lawatan. And maybe kita ada harapan yang cerah. Klik sini untuk picas.

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Baru dapat rilek sikit. Tu pun ada appointment untuk servis livina ni pagi sabtunya. Orang punya la sesak kat servis center. Pergghhh.. Leh terlelap nunggu tu. Dan memang aku pun dah terlalu penat gamaknya.

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pagi tu jugak sementara nunggu waktu appointment tu, sempat aku tinjau kawasan kat hutan bandar mbjbt lagi tu. Nampaknya ada playground baru untuk kebudak aku nih.. tak sabar nak tunggu siap..

Kesimpulannya.. dah start masuk blog secara mingguan la pulak.. Makin melampau sibuknya.. Tapi yang best.. Part masuk FB boleh pulak setiap hari.. Kekeke..


Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam