Kota Kinabalu, here I come

Kota Kinabalu, here I come. Himpunan terakhir guru muda 1 malaysia adalah di kota kinabalu, sabah. kali ni flight berbeza. sebab semua akan bertolak dari lapangan terbang berdekatan negeri masing-masing. aku, n pegawai akan tiba awal sehari berbanding dengan ketua penggerak negeri yang lain.




aku bermula dari senai. jam 5.30 pagi dah terpacak kat sini. lepak jap menunggu. subuh kat air port. pernerbangan pertama ke klia dulu sebelum naik flight dari situ ke kk dan berhenti jap di labuan.




k. dah naik flight dah. enjoice...











jap ja dah sampai ke klia. sekarang ni kena nunggu flight ke kk la pulak.


















sib baik ada sistem yang best dalam flight nih. langsung aku layan movie ja. syok wooo... tapi earphone takde. sib baik aku layan citer cina. ada subtitle tu. bila ada pengumuman, muvi auto pause. layan...





sambil tu, melayan nasi lemak. ingat kes naik ke sibu tempohari. tu sebab aku amik tiket tengah. boleh pilih pilih menu. kalau dok last row, apa yang ada ajer la...







k. dah sampai labuan. singgah jap. aku masih layan muvie tadi. leh tahan gak lamanya. sib baik flight aku sampai ke hujung. layan movie sampai habis. dah habis layan komedi pulak.









dah sampai kk. perghhh... siap korner baring tu sebelum mendarat. first time aku boleh terkejut bila dia mendarat tetiba. berderau darah tu. orrr... maybe aku tak fokus sebab layan movie kot..




masa ni dok tunggu darwis amik aku kat airpot. k. sambung lagi lepas ni...



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied