No One Left Behind

No One Left Behind

No One Left Behind. Dari awal aku beli PS4 ada dua benda yang betul-betul aku cari. Yang pertama adalah penguasaan e-sport yang berbaloi dan yang kedua adalah gameplay multiplayer offline yang baik. Untuk e-sport aku dah ada hampir semua yang diperlukan. FIFA 2020, Tekken 7, PUBG, Soul Calibur. Cabaran aku adalah multiplayer offline. Memula aku beli Carnival Games. Support sampai 4 offline player. Tapi dia punya thrill tu kejap aje. Senang bebeno. At last semua boring. Dah lama aku dok perati Diablo III. Study punya study memang dia support sampai 4 player. Offline pun boleh. Terus amik. Si ici pun layan juga. Isu. Controller. Setiap kali main dua orang aje, sedangkan kami bertiga. So, aku biar dua beradik tu dulu build-up their teamwork. Tu yang korang akan nampak player aku paling rendah levelnya. Memula main, si ici paling dok kat belakang. La ni. Aku yang kena tinggal. At last, aku teringat yang HP aku ada banyak apps untuk PS4. So. Dapat la main bertiga. Isu. Tokleh nak broadcast pasal dia tak support remote controller bila nak broadcast. Nak tak nak kena cari another controller supaya kami dapat main bertiga dan buat broadcast on the gameplay. Tunggu shopee. Sampai aje terus sambung. Apa yang penting adalah, pastikan korang connect dulu controller baharu guna usb data cable original yang sampai dengan PS4 korang tu. Berpeluh juga awalnya sebab tak dapat nak pair up. Maknanya controller baharu aku ni pun ehem ehem lah kan. Cablenya just charging cable. Tak kisah. Yang penting kami bertiga dah leh main sama bertiga dan at the same time buat broadcast. Layannnzzzz... 
pantang tul lo ni

dah siap on terus ajak ke Diablo III

udah sampai




caj dulu

dah berjaya

let's roll out

--- 
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#Fujifilm ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam