Isnin, 29 Jun 2015

Fiqri's June Check-up Appointment


Fiqri's June Check-up Appointment. Alhamdulillah. Selesai check-up kasi ni disudahi dengan satu suntikan manja dari misi kat situ. Abam ensem cam biasa menangis sebelum kena cucuk lagi. Dah paham bila kena baring depan misi baju putih sohih la nak kena cucuk. Yang best kali ni dua kali dia nangis. Memula lagi masa kena baring nak ukur tinggi pun dah meleleh. Pasal misi datang. Dia dah ingat nak kena cucuk, terus melalak. Orang macam tak ramai. Tapi... quite slow on the queue lah. Apapun... Semua dah setel. Now. Off I go to Benut...

alhamdulillah... dapat parking berdepan tu


baru lepas nangih. ish ish ish



kasut kucen oren


next appointment


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


0 komen: