PT3 2018 : Day 1 Ujian Bertulis Iqa


PT3 2018 : Day 1 Ujian Bertulis Iqa. Hari ni dimulakan dengan kertas Bahasa Melayu dan diikuti kertas Matematik. Aku tak amik cuti untuk PT3. Ke sekolahnya pun tak walau boleh nampak dari opis aku je. Tujuan. Emosi. Tak berapa best sebab kebudaks asrama yang parentnya jauh kemungkinan besar tak datang. Malam Sabtu itu hari pun aku dapat nengok budak nangis sebab parent dia tak dapat hadir sama. Aktiviti sepanjang UPSR aku ulang dari pejabat. Sekali mama share. Ada mommy share katanya. Aiikk. Ada pulak parent dikenali. Hehehe. Takpelah. Rezeki masing-masing aku cakap kat iqa. Harap Iqa dapat menjawab soalan-soalan ujian bertulis PT3 hari ini dengan baik.Semoga Allah permudahkan segalanya dan mencapai kejayaan yang cemerlang. Esok sambung lagi dengan Bahasa Inggeris dan Sains pula ya. All the best and be the best.

bergerak masuk untuk Bahasa Melayu




aikk.. macam kenal pulak abam baju petak tu


bergerak masuk untuk kertas Matematik




---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam