Top Eleven 2018 : New Updates


Top Eleven 2018 : New Updates. National Team is back. Sebelum ni dia buang jap. Katanya hari Rabu aje full day. Aku tunggu takde jugak. Lepas update terus ada. Dan team Malaysia aku masih kekal dia punya status. Kebanyakan dah 4 star. Tinggal sorang je yang masih 3 star. Ada 5 hari lagi boleh gilap beb. Alhamdulillah. Cup aku masih boleh mara ke round of 16. Memang misi kali ni susah sebab aku dah kalah 1-0 first leg ituhari, kali kedua ni semua player aku dah pancit actually. Rapat giler game. Memang nak tak nak kena perabis point stamina la kan. Dan aku main hard attacking untuk ni. Ada dua challenge yang best untuk disahut dan... Untuk Assoc, aku kena hadap team lejen. Masak!

newly updated

wahhh

tungggguuu...

dua challenge baharu

national team is back again

team malaysia aku

sesak beb!

alhamdulillah

dapat mara jua

assoc

adesss... masak aku

jadual

yok kita

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied