Catatan

Tunjukkan catatan dari Mei, 2009

Karnival ICT 2009 - Perasmian

Imej
Pagi ni bermulalah Karnival ICT zon Nusajaya bertempat di SK dan SMK Tanjung Adang. Sepatutnya pagi ni aku kena cover kat Dewan MBJBT, tapi lepas perbincangan dengan rengrakan; Hunaidi akan topup kat Dewan MBJBT sementara aku dan Hakim topup kat Tanjung Adang. Pepagi lagi aku dah sampai. Pagi ni merempit jer. Malas nak bawak keter pasal nanti kena bersesak memarking kereta. Tempat ni sempit jer. So, baik aku naik motor jer. Pas beberapa lama dok kat situ, Pn. Suzy dan Iskandar dari UEM pun dah mula kelihatan. Iskandar masih bengkerk nampaknya. Biasala.. Aku kan yang bagi cadangan itu ini untuk perasmian hari ni. Dia yang kena buat. Foto pertama yang aku ambik adalah briefing hakim. Ada lak En. Kadir selaku ketua hakim. Tanya punya tanya diaorang akan jadi hakim untuk pertandingan modul P&P. Pastu aku gi lepak-lepak jap kat meja pandaftaran. Lam beberapa minit kemudian Kadir lepak ngan aku pastu ajak cari makan. Ko dah biasa kan tempat ni. Boleh la. Mana kita nak makan. Ooo.. K

Karnival ICT 2009 - The prep

Imej
Hari ni hari untuk setup bebarang untuk Karnival ICT keesokan harinya. Banyak jugak penyertaan dari luar untuk program ni. Pada sebelah petangnya, perbincangan dengan pihak UEMLand juga turut dijalankan berkenaan dengan program perasmian esok. Kira OKlah juga. Kalau tak buat perbincangan camni, mau kacau bilau esok. Majlis ni dijalankan di dua buah sekolah. SK Tanjung Adang dan SMK Tanjung Adang. Sekolah ni terletak bersebelahan. Dari jalan besar nampak SK jer. Pastu ada jalan kecik, masuk akan jumpa sekolah menengahnya. Tempat agak kecik sikit. Dengan kehadiran semua pagi ni. Perkarangan sekolah jadi terlalu padat. Harap-harap dapat buat sesuatu dengan perkara ni esok. Gi minum jap. Pastu jengjalan jap. Nampak lak beskal dua generasi ni. Amik sekepin. Snapshot jer. Takder nak tengok angle pun. Pastu terus balik ke Tun Aminah untuk menghadiri majlis persaraan Pn. Satimah. Lam kul 3 datang balik. Round-round tengok persediaan. Seronok gak nengok persiapan kat SK. Pameran dah