Welcome to Gelang Patah


Welcome to Gelang Patah. Sebut Hotel Natura ja sahih la dekat rumah aku je. Terus gi amik Isrul kat hotel tu petang tadi. Dok pikir antara Tajri atau Talip. At last better aku gi Talip sebab nak kasi kelainan rasa pada Isrul. Dan. Memang betul. Dia pun suka. Kekeke. Setel makan kita jenjalan jap. Tunjuk jalan ke lokasi esok. Taman Teknologi Nusajaya actually jalan terus yang mana kalau korang belok sampai ke highway dan Mydin tu. Bangunan yang unik unik tu la. Sekali nengok jalan hujung pun dah buka. Terus tembus sampai ke Ladang Pendas. Kat situ la aku u-turn. Selamat datang ke kampung aku. Ada ke Isrul ingat aku memain tadi. Haisshhh.





---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied