Kenangan di Batu Pahat


Kenangan di Batu Pahat. Mesti korang pelik kan. Tajuk pasal Batu Pahat, tapi gambo kat Johor Bahru. Actually. Bila aku bangun je tido jam 4 pagi tu kaki aku terasa sangat sakit. Sudah. Cuba bangun. Bergerak. Sahih. Aku punya joint kat buku lali dah bengkak. Aku langsung tak boleh berdiri, Dah jadi macam dulu semula. Aku gerak guna kerusi yang aku sorong ke mana yang aku nak gi. Apa jadi aku kena clearkan diri ni dulu. Siap kemas. Siap semua tugasan. Telegram. Kepala mula berpusing. Klinik? Bekam? At last aku call lokman. Ada ubat tak? Pasal semalam memang aku ingat syahir ada sebut pasal stok ubat dia. Lan bawakkan. Telan. Baring jap dengan harapan around nak gerak nanti kaki aku dah OK. Harapan la. Bila semua dah nak gerak, sahih. Aku sorang ja yang masih problem. Ruslan dan Lokman papah aku. Dah at last dah jadi fireman carry. Terus diaorang bawak aku je ke kereta. Poning jap. Masak aku gini. Sampai kat tempat sarap aku kata nak cuba jalan sendiri. Dah seluruh kedai nengok aku jadi suster ngesot ke kerusi. Borak dok pikir jalan sambil agih tugasan hari ni. At last. Aku gerak balik ke JB. Apa-apa hal dah dekat dengan rumah. Memang aku nak try fully bekam kali ni. Call ar-rayyan. Terus tempah slot. Sekali lagi aku jadi tumpuan. Sebab aku cuba untuk gerak sendiri sekali lagi. Memang dekat dua jam jugak sesi aku ni. Dia pulun habih. Memang terasa ringan. Sakit masih ada. Tapi kurang sikit. Balik. Terus tertido. Alhamdulillah. dah kurang banyak sakitnya. Esok paginya aku dah boleh jalan. But a bit slow la. Next lepas ni memang aku akan mula bekam secara berkala setiap dua bulan. Kita tengok macam mana kan. Memang sangat-sangat berterima kasih dengan the whole team maklumat dan ICT. Korang semua memang marbeles.

dah kena ngusung terus.

sesi sarap merangkap perbincangan kerja dan juga pasal masalah aku 

ni cadangan dari syahir

macam menarik jugak

at last. kaki aku


senyum dalam duka
 
alhamdulillah. dapat juga kerja esoknya

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP