Top Eleven 2018 : My Cup Challenge


Top Eleven 2018 : My Cup Challenge. Alhamdulillah. Setakat ni dah masuk ke quarter finale. Lawan lepas ni agak kuat. Kebanyakan lebih hebat dari aku. Wish me luck! Apa yang penting, dari semasa ke semasa, sentiasa cari pemain star untuk menguatkan pasukan di bahagian transfer. Actually bila dah tengah season ni; all my malaysian player habis dah terjual dan diganti dengan player luar. Makin naik level, makin turun star bagi player kita. So, tak perlu takut untuk beli player yang dah tua sebab kebarangkalian kena jual tahun depan tu sangat tinggi. Tetiba. Dekat first round semi aku kalah 1-0. Ni semua sebab game yang terlalu padat dan nak tak nak aku terpaksa turunkan hampir keseluruhan second team. Memang dok berdepan la petangnya. Alhamdulillah. Dapat ke finale lepas aku tibai 5-2 team lawan dengan first eleven aku. Harap yang terbaeekkk!!!! untuk final. At last, aku berjaya jadi juara dengan jaringan 1-0. Be the best!

ongoing ke round of 16

memang yang penting cari player sekurang-kurangnya 5 star bagi team aku

semi

sadis weh

saat akhir pulok tu

setakat ni dua draw dan satu lost. termasuk yang ni la tu

susun strategi semula. biar team kedua je lawan supaya first eleven dapat main game ni

team malaysia aku dah makin mantop

target aku nak beli jersey ni as my jersey utama

ngusyar game baharu


kena tibai aje kisahnya

last game

yihaaa!!!!

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Jelly Beans

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016