A whole full day with meeting


A whole full day with meeting. Oktober dimulakan dengan meeting. Boleh tahan jugak seharian. Paginya sesi bersama team Skype for Business (SfB). Dari jam 9 pagi sampai dekat jam 12 tengah hari. Aku suruh mus buat dry run jugak dengan team maklumat bagi memastikan kelancaran SfB untuk bengkel fokus data pada 2 Oktober. So. Pagi tu aje dua sesi SfB berjalan. Sampaikan aku masuk ke bengkel SKT Pengarah pun masih online kot. Pecah dua telinga. Satu kat bengkel. Satu kat Skype. At last kami setuju tunda petang selepas team teknikal buat adjustment. So. Tenang sikit aku menumpu ke bengkel SKT. Petang pun dimulakan dengan SfB dahulu dan macam pagi tadi aku mengusung ke bilik meeting dan sekali lagi body pecah dua. Gasak. Memang patut balik terus tertido gamaknya.

sesi SfB bermula

sempat gi ngendeng mus masa laptop aku bengong bengong gitu

belasah aje ler

lepak kat bengkel SKT pulok jam 11 pagi tu

bila SfB ditunda, tenang sikit aku lam bengkel ni

sambung meeting sebelah petangnya

nampak. laptop sesi SfB, kertas depan tu cerita meeting

layan

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam