PROGRAM TRANSFORMASI DIGITAL KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA KE ARAH PEMBELAJARAN ABAD KE-21 ANTARA KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA DAN TELEKOM MALAYSIA BERHAD SERTA PELANCARAN PAKEJ KHAS UNIFI MOBILE UNTUK GURU-GURU


PROGRAM TRANSFORMASI DIGITAL KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA KE ARAH PEMBELAJARAN ABAD KE-21 ANTARA KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA DAN TELEKOM MALAYSIA BERHAD SERTA PELANCARAN PAKEJ KHAS UNIFI MOBILE UNTUK GURU-GURU. Pagi tadi berkesempatan ke Wisma TM Johor di Sentosa. Ada program khas video conference bersama Menteri Pendidikan bagi program besar ni. Rupanya hanya 5 negeri bertuah aje yang terpilih untuk sesi ini. Bila program bermula memang YB Menteri betul betul berkomunikasi dengan kami. Terbaeekkk!!!! Cuma sayang. Tak sempat kami nak bercakap. Sabah aje yang dapat peluang tu. Takpe la. Kasi can kat deme yang paling jauh kan. Selesai aje majlis kami gerak ke TM Point bersama wakilnya. Panjang lebar juga kat situ. Nak tahu what's next kan. Bagi guru yang berminat, dah boleh mula ke TM Point yang berhampiran ya untuk mendaftar atau hubungi terus talian khas untuk Johor bagi pek JASA ni. 07-338 1150 Cik Nazirah/En Syukri. Ada info tambahan akan aku masukkan lepas ni.

pelan PEK JASA untuk semua guru yang berminat

sampai pun kita

dah ramai yang sampai

briefing ringkas

sempat pulak berwefie sebelum mula tadi

haiisshhh

sesambil tunggu program bermula

sempat wefie

wahh.. dewan dah penuh

sedikit taklimat

dan pengenalan

mendengar taklimat ringkas berkenaan pek JASA ni

nampak tak kami dari 5 negeri dalam monitor tu. hehehe

taklimat tambahan dari TM negeri

pelbagai soalan diberikan dan dijawab

ada cenderahati dari TM

dari others view

selesai situ terus ke TMPoint

perbincangan panjang lebar lagi dengan wakil TM Point

hmmm... apa la agaknya yang dibincangkan tu

lepak jap

kondusif lagi korporat suasana kat sini

the brosur

berjaya jugak deme ni

kaunter semakan

mesin pembayaran

babai tm

serius aku suka yang ni

cenderahati dari TM

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Unknown berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata…
TM Mengumumkan Pelan Khas Unifi Mobile Untuk Guru – RM59 Sebulan Untuk Data Tanpa Had

Aman

2 hours ago

Unifi Mobile
Telekom Malaysia hari ini mengumumkan kerjasama dengan Kementerian Pendidikan, sekaligus menawarkan pelan khusus Unifi Mobile menyasarkan tenaga pengajar, dinamakan “JASA Pack”.

Pelan khusus ini ditawarkan untuk para guru diseluruh negara, dimana melaluinya, ia menawarkan pakej data tanpa had, panggilan tanpa had, dan SMS tanpa had pada harga langganan hanya RM59 sebulan.

Unifi Mobile

Pada harga tawaran berkenaan, ia boleh dikatakan pelan Unifi Mobile untuk guru ini sesuatu yang berbaloi berbanding pakej lain di pasaran hari ini. Penawaran ini secara tidak langsung akan memudahkan urusan komunikasi, dan memastikan guru kekal berhubung tanpa bebanan pelan yang berharga tinggi.

Untuk melanggan Pek Jasa ini, seseoran guru perlulah melanggan pakej Unifi atau Pre-Unifi (Streamyx), dan membawa surat pengesahan rasmi dari Guru Besar atau Jabatan Pendidikan Negeri.

Tawaran ini terhad sehingga 31 Disember 2018 kelak, dan guru yang berminat boleh ke TM Point seluruh negara, dan mendaftarnya.
Safarin berkata…
Hp percuma tu brand ape..
mknace unlimited berkata…
HP percuma model ZTE Band 5 yang sesuai dengan pelan yang dibekalkan. Boleh rujuk FAQ berkenaan Band 5 ni

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam