Home Sweet Home Renovation : 20180318 Progress


Home Sweet Home Renovation : 20180318 Progress. Hari ni bermula cuti 3 hari aku. Tapi macam tak cuti jugak. Gi hantar angah ke kelas tuisyen langsung ke opis. Borak borak jap. Amik kamera yang aku tinggal. Terus shoot ke Pulai Perdana. Aku nak amik barang aku yang dah lama aku peram kat sini. Hood dapur. Sekali nengok ada dua. Satu Elba dan satu lagi Rubine. Amik sekali mainan lama iqa setong dan setong lagi pinggan mangkuk. Memang banyak khazanah aku yang masih aku peram rupanya. Kekeke. Lepak jap ngan izmeer. Amik napas. Tak sangka berat dan besar jugak bendanya. Rumah dah makin nampak rupa. Lepas ni dah mula masuk karen dan barang barang yang aku amik tadi. Layan.










---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016