Membangun Dekad Baharu Johor


Membangun Dekad Baharu Johor. Kad Laporan 5 tahun Johor dari 2013 sehingga 2018 telah dikeluarkan sebagai satu lagi usaha Kerajaan Negeri untuk menilai secara objektif dan jujur kemajuan semasa yang dicapai berlatarbelakangkan perencanaan kerajaan negeri untuk kesejahteraan rakyat hari ini dan masa hadapan.

Sejak Mei 2013, pentadbiran Kerajaan Negeri telah memperkenalkan banyak inisiatif yang meletakkan keperluan dan hasrat Bangsa Johor sebagai keutamaan dalam memastikan rakyat yang meletakkan amanah dan bergantung harap kepada Kerajaan yang bekerja untuk mereka merasai sendiri inisiatif-inisiatif yang diwujudkan. Inilah yang dengan jelas dapat dilihat melalui laporan ini.

Laporan penuh boleh diperolehi menerusi pautan berikut : http://www.dekadbaharujohor.my

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP