Majlis Jamuan SPMICT : Perpisahan Shahida @ Restoran Selasih Seri Gelam


Majlis Jamuan SPMICT : Perpisahan Shahida @ Restoran Selasih Seri Gelam. Masa lunch kami ke Restoran Selasih Seri Gelam. Leh tahan la makanan dia. Harga pun boleh tahan jugak la. But. Bagi aku berbaloi la. Ni majlis bertingkek tingkek bak kata warih. Dengan jamuan akhir tahun dia. Dengan besday dia. Dan majlis perpisahan shida la. Majlis dimulakan dengan ucapan aluan dari KS dengan kadar yang agak panjang. Boleh jual sebagai cerpen tau. Diteruskan dengan Shahida yang akhirnya menitiskan air mata di minit ke 16. Ke saat ye. Lupa pulak aku. OK ler tu. Majlis diteruskan lagi dengan potong potong kek oleh kebudaks besday bulan januari dan februari. Siap nyanyi nyanyi sehingga penuh restoran pasal orang nak tengok kemerduan suara siapakah itu. Hadiah berpindah milik.

Dan upacara makan makan dimulakan. Aku suka pulak makan kailan goreng rangup dia. Marbeles. Adakah ini bermakna aku dah menjadi vegetarian? Tidak sama sekali. aku tibai aje ikan siakap masak lemak tomyam dia yang mengiurkan. Tak cukup dengan itu. Disambung dengan kriuk kriuk udang goreng butter yang sangat melazatkan. Kalau makan udang sekali harus bernyanyi sambil menari panama panama sesuai dengan kekedahan melampau aku ni. Lala? Sorry la. Memang aku tak sentuh la haiwan bercengkerang. Nanti kena ketuk ngan doktor baru hang tau! Apa lagi ya. Tak lupa makan nasi sup ekor banjir. Memang terangkat beb. Penutup. Ofkos la kerabu mangga dititipi buah naga merah menyala disamping tembikai susu yang cair di dalam mulut. Air. Sampai 4 gelas air epal sehingga mengembungkan perut sampai ke petala ke lapan. Setel kat situ. Kita buat sesi potograpi. Siap gi buat ala ala majalah mangga yang top meleleh satu ketika dulu. Akhir kata. Selamat maju jaya buat Shahida di tempat baharu. All the best and be the best! 

yok kita

cilok ikut jalan salah gitu











lepak jap



posing sementara nunggu bos sampai


the food

the hadiah




doa oleh en firdaus



ucapan big boss














shahida

nangis






epi besday





penyampaian cenderahati




doa makan oleh fizal

posing posing





mangga time!

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam