Jenjalan Cari Makan : Plaza Angsana, Johor Bahru


Jenjalan Cari Makan : Plaza Angsana, Johor Bahru. Kali ni lain sikit. Biasanya aku tumpu pada kedai. Tapi untuk kali ni aku terus masukkan for the whole building. Memang biasa aku gi makan kat medan selera dia pasal memacam ada kat sini. Target asal adalah nak ke Badan Bookstore. Alang-alang makan tengahari sekali kat sini. Macam biasa. Nasi Ayam. Mee Rebus Haji Wahid. Mee Goreng. Nasi Goreng Kampung jadi pilihan kami. Memang antara tempat kegemaran.

Angah semua yang ada dia makan. Kesian. Dari pagi tuisyen. Balik terus jenjalan. Memang la kebulur kan. Selesai kat situ aku dan iqa ke Badan manakala mama ke Pappa Roti. Tapau lagi tu. Turun. Nengok semua dah kat surau. Zohor dulu. Kami yang tak dapat apa yang nak dicari kat Badan tu. Sebelum balik sempat lagi nyinggah i-coffee layan si bujang tu. Haiisshhh. Asal dia nak makan kan. Tu yang jadinya entry aku kali ni the whole building tu. Hehehe. 

















---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied