Touch n Go RFID Fitment Appoinment : Success Service & Maintenance Gelang Patah


Touch n Go RFID Fitment Appoinment : Success Service & Maintenance Gelang Patah. Ni antara benda lagha yang aku buat semalam masa tensen mental block. Jap ja daftar dia. Kebetulan si mus sibuk dok tanya center kat mana. Terus aku daftar aje. Nak daftar? Gi sini. https://rfid.touchngo.com.my/.

Setel semua tinggal nak pasang aje. Tak lama pun. Bawak semua dokumen yang diminta. Dia akan maklum masa kita daftar dan ada dalam emel pengesahan. So. Pagi ni aku dan mus dedua dah ada tepat jam 10 pagi. Rupanya ada dua jenis sensor. Satu kat luar; ni untuk kereta yang bertinted. Dia juga ada yang kat dalam untuk kereta yang takde tinted. Aku amik yang luar manakala mus amik yang dalam. Jap je dia pasang dan test. Setel. Memang terbaeekkk!!!! Tinggal dok tunggu SMS pengesahan dah boleh guna aje ni. Yok reramai kita pasang. Free aje. Lebih mudah berbanding SmartTag tau.

dah sampai


si mus dah bercamping kat sini dari jam 9.30 pagi tau


pendaftaran

yok gi pasang

tengah bincang nak pasang mana

cadangan aku nyer pasang sini

test dulu

 
setel

haaa.. dah mula la tu


mus siap jadi tester tau

mus nyer pasang dalam






kalau nak kasi can kat aku scan la sini

siap upgrade tau. hehehe

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam