Plaza Angsana Walkover


Plaza Angsana Walkover. Target asal ofcoz nak cari ganti Samsung Galaxy Camera aku yang dah rosak motherboard tempohari. Dengan kos baiki yang agak tinggi dan 50-50 chances untuk elok, better aku cari cam baharu kan. Dah jumpa wilson kat Johan sahih la sesi racun bakal berlangsung. Sudahnya. Dari sony aku dah beli fujifilm. Kekeke. Layan layan. Setel situ. Gi makan dan tapau mee rebus haji wahid. Masa ni memang tangan dah mula la terapi jari kan. Snap sana sini. Kekeke. Sahih la esok makin teruk kan. Tunggu... Apapun. TQ mama for the cam. Half-half pun dah cukup baik dah tu. Hehehe. Satu benda yang aku dapat. UO akan tutup total lepas ni. Huhuhu.

hehehe

mula la main snap snap ni

tukang racun berbaju kuning

pergghhh

sempat lagi dia ngepow lolipop ni

ni terjangkit mus ni

layan kan

ada potensi noti cam aku ni

dah setel mama ngan iqa

sempat gitu

tujuan seterusnya

mama queue

kami lepak sini

amacam

memang dok layan trial cam aje

dan lagi

yok snap tokei

memang syok beb

ici pulak

sambung lagi

dan lagi

rileks je ici

zoom

yok pulang

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP