Serabut


Serabut. Hari yang paling serabut bagi aku. Actually. Memacam aku plan nak buat hari ni. Tapi. Sebab facebook dan suku sakatnya down, terus serabut kepala. Masalah kan. Tu lum dajal turun lagi tu bak kata member aku. Haiisshhh! Ni la problem bila kita dah bergantung pada benda ni dan kena jaga benda ni. Banyak benda nak update untuk umum; dari keputusan SPM, bencana, panduan. Haisshhh. Last aku serabut gini masa web PPDJB teruk kena hack suatu masa dulu. Memang blank beb. Yang best. Siap restart laptop. Log out keluar FB. Lagi bertambah serabut lepas tu. Kakaka. Around 10.30 pagi baru up semula. Semua dah terlambat. Tapi. Tetap masukkan jugak la beberapa post pasal hari masih panjang. Nyambil nyambil nengok budak praktikal berdua ni. Haiisshhh. Sampai gini gaya buat coding. Banyak benda tak jadi hari ni. Mental block. Tensennn!!!

kengkonon. nak setelkan sikit. tu pasal aku pakai seragam eksa hari ni tau

hampeehhh

haiiisshhh

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam