Jenjalan Cari Makan : Sani Penang Char Kuey Teow, Nusa Sentral


Jenjalan Cari Makan : Sani Penang Char Kuey Teow, Nusa Sentral. Lepak kat sini makan char koey teow. Jangan tanya pasal aku nyer sebab aku amik yang kosong abih. Memang marbeles. Leh return lagi ni. Iqi dan ici siap tambah makan burger lagi. Yok. Cuma lepas ni aku lebih prefer bungkus makan kat umah.

sesi ngoder

sesi menggoreng

siap tambah burder gitu

mama dah duduk ngan yang lain kat dalam

sambil nanya add math tau. kekeke

wefie sekali beb

tunggu order sampai

yihaaa

aku nyer... kosong tau sebab aku yang mintak gini

amboih

layan wefie lagi

dan lagi

yummy

setel

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam